söndag 29 mars 2009

Magsjuk

Vaknade i morse med ett hemskt illamående. Tänkte först stoppa fingrarna i halsen för att bli av med det , men det slapp jag som tur var.
Efteråt så avullnade hela halsen och jag tappade rösten totalt. Kunde knappt svälja , kunde inte hosta, det var hemskt otäckt. JAg hade lite panik i morse kan jag säga. Att man kan tappa rösten av att spy???
Men nu har rösten kommit tillbaka , lite hes fortfarande. Ätit en macka som än så länge har fått stanna i magen.Hoppas att min lilla kicka slippe bli magsjuk.

I helgen har jag iallafall börjat på en liten presentask, men hua vaad svårt det är. Jag kommer nog altra färdiga askar i fortsättningen.........

4 kommentarer:

  1. Stackare som varit sjuk! Hoppas du mår bättre nu. Här är en anna sjukling. Har varit ordentligt förkyld sedan 1 mars!!! Fick av makens barnbarn när hon var här. Och maken blev också dålig - förkylning, hosta och lunginflamation. Nu är jag så otroligt trött på det här så jag önskar inget annat än att bli frisk.
    Tack för din kommentar. Kul att du gillade mina nya kort. Och här ser jag att du är nybörjare. Det är svårt att tro!! Fantastiskt fina kort du gör!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för kommentaren i bloggen =) Blir det alltid samma fel när du öppnar mina dokument eller är det bara några? Många tror att de har Word och så har de Works istället. Då funkar inget... Kan det vara det?

    SvaraRadera
  3. Hmm... har du rätt fonter? Har du operativsystemet Vista? Jag har XP,det kasnke blir något galet med filformatet, jag vet att jag inte kan öppna sådant som är sparat i Vista-versionen av Words. Annar har jag ingen aning, ingen har rapportert något liknande förut.
    //MIrabyll
    Jo, jag har för mig att det tog lite tid från Hobby & Presenter. Misstänker att det är ett sånt där företag som sköts på kvällar och helger =)

    SvaraRadera
  4. Aaaah! Va bra att du kom på det =) Ha det så roligt nu'rå =)

    SvaraRadera