fredag 13 mars 2009

Bihåleinflamation

Då är diagnosen ställd. Svaret varför förkylningen aldrig går över. Nu känner man sig som värsta knarkaren. Antibiotika mot inflammation, slemhinne avsvällande tabletter och hostmedicin med morfin. Så man somnar gott i soffan sittandes *suck*. Vilken jäkla pers man åkte på nudå, var länge sedan man var så här sjuk. Det har satt sig rejält i halsen också så jag har inte kunnat prata på 3 dgar. Inte lätt med en 15 månaders.Stackarn missar en vecka av sin inskolning på dagis pga sjukdom. Nä nu vill jag bli FRISK!!!

2 kommentarer:

  1. Vad jobbigt ni verkar ha det =( Men du ett litet tips bara: Hostmedecinen med morfin, ta den INTE på tom mage. Det misstaget gjorde jag när jag hade influensan och fick hostmedecin med morfin. Vart en mindre lyckad start på julafton då det året =P Hoppas ni blir friska snart! /Therese

    SvaraRadera
  2. Ja den där hostmedecinen är ju guld värd =P Men jag var ju en klant jag =D Men jag lärde mig ju nått av det i alla fall =P

    SvaraRadera