tisdag 10 mars 2009

Dagisbakterier

Håller på att skola in ALicia för fullt och hon har jättekul. Men i helgen hade vi visst dragit med oss de så kallade "dagis bacillerna" så alla är sjuka. Sambon är nästan bra men för mig blir det bara värre och värre. I natt sov jag bara 2 tim resten spenderades i soffan. Hela ansiktet är svullet av trötthet, näsan igenmurad , har ingen röst kvar knappt. Och lilla kickan är förkyld och missar sin inskolning. Fy vad man tycker synd om sig själv nu.

Men här kommer iallafall 2 nya kort som jag glömt lagt in. Jag är helt förälskad i magnolia stämplarna, de är så sööta.
Alla motiven är målade med distress refiller.

Så fort jag vet vad de ska användas till så kommer det komma en liten lapp eller kanske en grattis stämpel på korten.



1 kommentar:

  1. Vilja tjusiga kort! Och stämplarna var ju bra söta =) Här har vi någon slags dagisbakterie också fast lilltjejen inte går på dagis =/ Vi var på bvc förra veckan och efter det har vi blivit tokförkylda och när väl det började släppa så spydde nellie men det trodde jag var för att hon hostade så men icke för nu kräks Andreas. Bara väntar på att det ska komma till mig =( Men hoppas ni kryar på er snart =) Och så får vi se till att småtjejerna får träffas snart också =D

    SvaraRadera