söndag 31 maj 2009

Award


Av urgulliga Bellamio har jag tilldelats/utmanats denna fina award. Nu ska jag tydligen berätta 10 st ärliga sanningar om mig själv hehe, då kör vi då:

1. Jag är nog Sveriges gladaste person. Folk undrar hela tiden hur jag orkar, men det är ju min personlighet så det är bara att gilla läget hehe.

2. Jag har väldigt sjuk humor och älskar att skratta.

3. Lite pojkflicka, så gamla jobbet med massa karlar var toppen.

4. En riktigt gottegris och livsnjutare. La på mig lite extra under min graviditet som borde bort men svårt som tusan. Finns så mycket ljuvlig choklad och mat som man vill sätta tänderna i.

5. Hatar att städa! Önskar jag vore mer pedant än jag är.

6. En riktig kväll/natt människa. Kan sitta uppe till framåt 03 på nätterna. Beror ju mycket på sin nya underbara hobby scrapbooking. Så jag tackar gud för kaffet, även om jag inte blir piggare av det så är det så gött på möra.

7. Tycker att göra folk glada. Att ge bort en liten överraskning eller att bara finnas till.

8. En av de bästa dagarna i mitt liv var när jag blev mamma. Älskar min dotter Alicia över allt annat. Jaja gubben finns väl med på ett hörn också.

9. Älskar att shoppa barnkläder och scrapgrejer. Handlar alldeles för mycket för min lilla plånbok.

10. Jag är en riktig blomsterkärring. Älskar växter, och min dröm är att få inreda en stor trädgård. Nu får jag nöja mig med min sketna balkong och pryta fönsterbrädorna med vackra krukväxter.

Så där ja, då vet ni lite mer om mig. Nu är det bara att fundera ut vilka man ska passa bollen vidare till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar